Fredrik

Första dagen i fruntimmersveckan. Både sol och regn i denna dag. Just nu är det sol och lite vind. Här är det  Sommarröj i dag. Har varit loppis och "Småstjärnorna" och i kväll är det artister. Jag har varit hemma hela dagen. Just nu håller jag på och steker några kotletter. Hade tänkt hoppa middagen men känner lite hunger. Äter en kotlett med sallad. Matte skulle göra nåt annat så jag är ledig.

Fredrik har namnsdag idag. Försöker leta i mitt minne efter en Fredrik som jag känner, men tyvärr jag kan inte komma på någon. Men det finns nog nån i skrymslerna. Är inte viktigt nu. Den enda jag kan komma ihåg är Fredrik Belfrage och han känner jag ju inte.
Vad ska jag göra i kväll då. Har ingen aning. Det blir väl nåt på TV.  Just nu är det så tomt på järnkontoret att jag skriver inget mer för i dag. Få se om det har ljusnat i morgon. Ha det så bra mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0