Dittan o dattan

Snön yr omkring i dag. Det ser inte ut att vara så skönt direkt. Vet inte om jag måste ut idag kanske jag  skiter i det. Oscar kommer hit efter skolan och det är kul. Oscar är en sån fin kille.

Kan man vara förälskad i en stickning. Jag tror det för den stickning som jag har på gång nu är jag så kär i. Det ska bli en tröja till Freya. Hon är ca 3 månader nu men tröjan ska hon få i julklapp så jag stickar  den i storlek 18 månader. Garnet är randigt så det blir ett så fint mönster när man stickar.

Hörde på radion att Älvsby festivalen drar igång i dag. Har jag inte haft en aning om. Undrar vad det är för nåt. Sen hörde jag att rättegången i Caroline-fallet startar i dag. Hoppas att han inte slipper ifrån straff. Lagen är ju så konstig. Förstår inte varför folk inte kan stå för det dom gör.

Egentligen har jag inte nåt speciellt att skriva om i dag. Ska da en dusch och sen fortsätta sticka. Sen är det dax för lunch och så måste jag se "Hem till gården". Ha det så gott folk!


Kommentarer
Postat av: Annalena

Nu är jag verkligen nyfiken på denna tröja! =)

Hoppas allt är bra med dig. Här har det också snöat och haft sig.. nästan varenda kväll snöar det. Men på morgonen är det bara slask. Trisst =/

Jag ska lägga inlite bilder som jag tog för någon kväll sedan då det snöade och var exakt som det var lite då och då "hemma" =)



Puss och kram!!

2009-02-23 @ 21:54:41
URL: http://oka042.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0