Ros eller propp?

Precis när jag hade fått fram bloggen på datorn i går så kom Barbro för att titta på mitt ben. Det blev att hon skjutsade mig till vårdcentralen för att en läkare kunde titta på benet. De tog ett blodprov som var possitivt och pga att dom inte kan ta ett ultraljud i Älvsbyn så var jag tvungen att åka till Piteå Lasarett. Och där togs en massa prover i form av blod och EKG. Vid niotiden fick jag åka hem (efter det att jag fått en spruta med blodförtunnande) och så ska läkaren ringa mig i dag och är det då ros jag har får jag pencillin. Annars är det en propp och då måste jag åka tillbaka till Piteå för ultraljud. Barbro, du försvann så snabbt på vårcentralen, så jag hann inte tacka dig. Tack Barbro! Jag hoppas att det är ros jag har för jag har ingen längtan att åka till Piteå.

Det blev som ingen ordningen med maten i går. Tur att jag hann tvätta innan. När jag återkom från Piteå stekte jag ett par ägg som jag åt till hårt bröd med kaviar. Det var ungefär det enda jag hade hemma. Såg sen TV en stund men däckade snart. Väntar nu på doktorns samtal under förmiddagen. Helst skulle jag vilja gå och lägga mig igen och sova. Jag är så trött. Ingen ide att jag skriver nåt mer nu. Ha ni en skön dag!

                                                       Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0