Julafton

                                              
Just uppstigen från sängen. Sitter här med mitt kaffe och min ostmacka. Det har snöat mer i natt och jag väcktes av traktorn som skottar. Ska snart duscha, vi ska fara till Luleå vid tolvtiden. Ska först äta lunch och det blir den obligatoriska risgröten med en skinkmacka. Jag är ingen älskare av gröt men mina ungar gillar gröt. Det är bara att gilla läget.

Gjorde Janssons i går kväll, den som jag ska ha med mig till Isabel. Har kokat ägg på morgonen och dom ska också med.

Spelade bingolotto men vann inget. Det var nära hela tiden men det fattades en för att fylla en rad. Så är det, men man kan ju inte vinna om man inte satsar. Det var många som blev glada och det är ju huvudsaken.

Jag har inte så mycket att skriva om i dag. Återkommer i morgon för att berätta om hur min julafton var. Det ska bli roligt att se Alec och hans glädje över julklapparna. Jag pratade med honom i telefon i går och då höll han på att rulla köttbullar. 

Ha det nu så bra mina vänner  och ät inte för mycket julmat men njut!    GOD JUL! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0