Oj så varmt

Nu idag så tror jag att jag rinner bort. Kvavare än kvavt. Skulle vilja vara vid en sjö och blaska. Tyvärr går ju inte det för sig. Bor inte långt från Piteälv men vill ju inte vara där själv. Har i alla fall varit ut en sväng. Skulle ju ut efter middagen i går men då fick jag främmande, Susanne kom och vi fikade och spelade skipboo. Och sen var det ju ingen ide att gå ut. Såg dansarna och Seinfeldt plus CSI. 

Gjorde varma mackor till lunch och innan dess hade jag tvättat två maskiner. Hann vila en stund innan jag gick ut. Det var inte så mycket folk i rörelse, det är väl för varmt. Folk är väl och badar.
Till middag tror jag att jag steker snitzel och kokar potatis, lite sallad, majonäs och citron till så blir det bra. Om jag ska vara ärlig så vill jag inte laga mat i denna värme. Men jag måste ju tänka på Matte som behöver äta på bestämda tider. Nu tror jag inte att jag orkar skriva mer idag, tror jag sätter mig i duschen, i kallvatten. Hm!
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0