Visst finns det änglar

Så kom då Isabel och Alec på morgonen. Det blev roligt, först umgicks vi och efter lunch var vi ute på shopping. Tyvärr så hade Kupan sålt den blå byrån jag ville ha. Och ändå hade dom inte haft öppet på två veckor, men såld var den. Inget att göra åt det. Jag var och köpte ett par nya solglasögon och så fick Alec ett par också. Vi köpte varsin glass också. Sen gick vi hem och Alec fick ett par blå Foppatofflor.

När vi kom hem städade Isabel lägenheten. Hon tog också sovrumsfönstret och bytte gardiner där. När Matte kom stekte han och Alec parisare. Jättegott var det och efter det att vi hade ätit for dom hem till sitt. Skönt med en dammfri lägenhet och jag kommer att sova gott i natt. Tack snälla Isabel för hjälpen och tack Alec för dammtorkningen. Ni är änglar Isabel, Alec och Matte.

Nu ska jag vila en stund, man blir trött av att titta på när andra jobbar. Jag har köpt en ny pocket, som handlar om en hund. Få se om jag orkar börja med den i kväll annars blir det nåt TV- program. Tack för en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Annalena

Så snällt av dom att städa och grejja.. så är det ju riktigt mysigt med sällskap också =)

Det är ju oftast de "små" sakerna som betyder så mycket.

Parisare, Det var evigheter sedan jag åt det.. ibland har jag faktiskt tänkt på det och hur gott jag tyckte att det var. Kanske skulle göra det någon dag =)



Ja, jag önskar också att du kunnat vara här med oss!



Du är flitig med bloggandet, det är kul. Måååånga pussar och kramar från oss!!! <3

2009-04-20 @ 19:57:15
URL: http://oka042.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0