Det som göms i snö

Ni vet ju att jag lyssnar på P4 Norrbotten på förmiddagarna. Då brukar det vara Callne och Company och denna morgon hacka dom på Facebook och bloggare. Menar att dom som är med i Facebook och som bloggar inte har nåt liv. Och undrar hur dom har tid med sån skit. Och då pluppade en massa besservissrar fram och mailade sina åsikter. Menade att dom var då inte med i Facebook och startade till och med en rörelse mot Facebook. Då kan man undra vilka som har ett liv eller inte. Eller vilka som har tid till en massa dumma åsikter. Kan inte folk få göra som dom vill utan kommentar. Vet inte om jag ska skratta eller gråta har bara lust att säga "LÄGG AV".

Idag har jag varit lat fast jag vet att jag måste sätta igång med min städning. Inte har jag nåt att läsa heller. Synd om mig eller hur. Det roligaste jag har att göra nu är köttfärssås. Låter det kul?  Denna vecka är jag så dagvill. Får tänka mig för innan jag vet vilken dag det är. Är det för att måndagen var en helgdag? Kanske.

Få se hur länge solvädret håller i sig. Va skitigt det är när snön går bort. Ska vi verkligen måste vänta till sommarlovet innan det blir städat på byn? Alla fimpar, hundskitar, snusar, papper, ölflaskor och inte att förglömma allt grus och sand. Blä!!  Huset jag bor i står i en backe, så där har det sandats massor i vinter för att vi inte ska halka och ramla. Det förstår jag ju, att det är behövligt men nu kunde det tas bort. Om det blåser det minsta får man ögonen fulla med sand. Inte skönt!  Snart är jag så gnällig att jag får vara med i P4 Norrbotten som expertråd. Nu får jag lägga av.
HA DET SÅ BRA.  (Har fått två kommentarer som vill vinna sockorna). Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0