Vänster stortå värker

Mulet idag och det ser lite råkallt ut. Matte har jobbat natt men for hem för att sova innan hockey börjar. Nu startar det med slutspel och SAIK möter HV. Hoppas pojkarna har vaknat nu efter vilan dom haft. Klockan 17 går signalen för nedsläpp.
 
Matte handlade lite åt mig igår. Så nu har jag mat. Både korv, köttfärs och kotletter. Också sura godisar.
 
Isabel far till Gävle på tisdag för att hämta sin nya bil. Hon blev ju lurad av bodensaren som hon köpte sin bil av. Det finns mycket skit i vår herres hage. Han tog 14000 för en skitbil som såg fin ut, men bara var skrot. Nu har Pierre kollat in en bil som är fin. Så hon flyger ner för att hämta den. Tänk att det är biliigare att flyga än att åka tåg.
  Och så här ser bilen ut. En liten gullig bil som kanske är billig i drift. Hoppas på det.
 
Idag blir det väl att glo på dumburken. Skidåkarnas avslutning i Falun är det i helgen. Igår var det sprinten och Stina Nilsson kom tre. Herrarnas sprint slutade med Teodor Peterson etta, Emil Jönsson tvåa och Calle Halvarsson trea. Kan det bli bättre. Också i kväll Lasse Croner och hans program "Bättre än en femteklassare" . Måste jag se.
 
Ny duschad och frukosterad hälsar jag er en god dag! Hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0