Värktabletter

 
 
Idag -8 grader och om jag kunde skulle jag gärna gå ut. Men än är jag skrupplig och väntar tills jag blir stadigare på benen. När jag la mig igår hade jag hjärtklappnig och jag tror jag får utesluta alvedonen. Har inte tagit några på morgonen och tror jag skippar dom. Är det nån skillnad på panodil och alvedon? För när jag tar panodil märker jag ingen hjärtklappning. Sista gången som jag var på apoteket fick jag alvedon som ersättning. Jag skulle inte ha gått med på det. Kanske jag kan byta ut obruten förpackning.
 
Matte är igång med taxibilen sen fem. Igår gjorde jag korvsås. Riktigt gammeldags mat med mycket lök. Till det kokt potatis. Var riktigt gott för en gångs skull.
 
På lördag startar melodifestivalen igen. Tyckte det var nyss det var. På lördag är det ju ny månad, februari. Min födelsedags månad. En vecka till Jokkmokks marknad och en vecka till OS. Marknaden skiter jag i men OS ser jag på trean. Marknaden har jag varit på så många gånger och det ger mig inget.
 
 
 
Men jag tror att OS kan jag glädja mig åt. Hur det än blir med medaljer och sånt. 
Nu ska jag sticka en stund innan Emmerdale. Peppar, peppar det gör mindre ont i tårna.
Härligt! SAIK spelar mot Luleå i kväll. Hoppas naturligtvis att dom far hem med vinst.
                                                Hej då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0