Tjugondaknut

Jag har börjat dagen med att se "Stjärnorna på slottet" Leif André´s dag. Gripande historia som han berättade om sitt liv. Väntar nu på att syster ska komma och lägga om tårna. Klockan elva ska jag ha lunch klar till Matte. Det blir laxfilé med potatismos och citronmajonäs. En av mina favoriträtter vanligtvis. Fast nu har jag ingen matlust.
 
Isabel fyller år i dag, tjugondaknut, och blir 29 år. Herre min den vad tiden får. Tycker det var igår som hon var en liten skrutt. Det är ju på barnen man märker hur gammal man är själv.
 
Och dansen går vidare kring granen då julen dansas ut. Få se om det blir nåt handlat för mig för jag skulle behöva fylla på kylen.
 
-14 grader kan man avläsa på temperaturmätaren. Lämpligt kallt. Nu får ni ha det så bra govänner! Hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0