Snövitt

Lite kallare idag och snön ligger kvar efter gårdagens nederbörd. Knäppa jag var uppe sent igår. Fastnade framför en film som inte slutade förrän efter ett. Gick jag då och la mig? Men inte det, då gick jag in i duschen. Men sen blev det sänggång. Klockan åtta kom strumppådragaren och sen fortsatte jag att sova. Känns som om jag fortfande gick i sömnen. När jag skulle göra kaffe var det slut i burken. Och kaffepaketen var högst upp i skåpet. Som tur är syster K lång och fick hjälpa mig ner med ett paket. När hon kom för att lägga om såren. Check, kaffe gjort. Rostade en macka till kaffet.
 
Vad ska jag fördriva tiden med sen. Blir väl Emmerdale, Aidensfield, Lilla huset och senare Dallas och På spåret kanske. Vilket spännade liv jag lever. Jag tror säkert att ni vill byta med mig. Blir det pannbiff idag också. Det blev ju kvar igår. Kanske med mos, lingon och gurka. Tror Matte åker hem ikväll men återkommer i morgon. Vi får se. Nu är det slut för idag. Va kul ni tycker det va. Nott. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0