Snart vår

Bara en dag kvar på denna månad. På lördag skriver vi den första mars. Nu är våren på ingång om än vädret är dassigt. Jag har nyss ordnat med mina tulpaner. Bytt vatten i vaserna osv. Det tar sina lilla tid att sköta blommor. Men det är det värt om man vill ha dom att vara vackra länge.
 
Matte är på jobb efter lunchen som bestod av pasta och brattwurst tillsammans med sallad. Sen smaskade jag det sista på tårtan.
 
Tror att många är förkylda nu och jag är snorig. Bättre med rinnsnuva än lunginflammation. Ska sticka en stund och sen sova framför TV. Bästa sömnmedlet är TV.
 
Hoppas Isabel tittar in så jag får be henne handla lite. Det nödvändigaste. Ska skriva en lista. Ha en bra fortsättning på dagen. Hej då!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0