Blommor i massor

Fick två underbara buketter tulpaner på min födelsedag igår. Den ena kom Matte med och den andra kom från Stockholm (eller fjollträsk som det stog på kortet). Det kan jag säga att det gladde mitt hjärta. Sen ringde det och grattades hela tiden. Man kunde tro att jag fyllde jämt. Alec ringde och dom kommer på torsdag. Sen ringde Jocke. Pernilla hörde också av sig. Oscar och Tova var förkylda och ringde i alla fall. Ni kan tro att jag sov gott efter denna dag.
 
Matte och jag åt lunch innan han for till jobbet. Pannbiff, löksås, blomkål och potatis blev det. Gott! Sen sov jag framför TV en stund, i den sköna fåtöljen. Vädret är mulet och ganska varmt. Dvs blött. Längtar efter att det blir barmark här utanför huset, så man kan gå ut en sväng. Om man får på sig skor. Ni ser jag måste klaga varje dag, annars går det inte. Men jag är ganska nöjd ändå!
 
Vitrinen på Jysk ser ut så här. Skulle passa med bordet jag har. Ska i alla fall kolla på Storheden. När jag är stadd vid kassa. Nu får ni ha det så bra och hej då!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0