Alla hjärtans dag

Två medaljer till längdskidlandslaget idag. Johan Farsan Olsson tog silver och Daniel Rickardsson brons på 15 km klassigt. Vann gjorde Cologna. Gläder i alla fall ett svenskt hjärta. Ingen medalj till Norge. Imorgon är det damernas stafett. Får se hur det blir. Kan tippa att Norge tar hem allt. Kanske dom har två lag så dom kan få guld och silver.
 
Vi har ätit lunch jag och Matte. Fisk. Matte ser hockey Sverige-Schweiz och jag diskar och gör en äppelkaka till eftermiddagskaffet. Matte börjar 22.00 och jobbar natt.
 
Har bara lite ont i tårna. Min ordinarie sköterska la om igår och då brukar det bli bra. Nu ska jag sätta mig hos Matte och se hockeyn. Kanske dom gör några mål då.
 
Är ganska varmt idag har kommit nån centimer snö. Ni ska ha en bra dag. Hej då!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0