Söndagsmys

Solen är tillbaka. Åtminstone tillfälligtvis. Det är rent på igelkottarnas fat. Dom var ju och knackade på igår eftermiddag. Precis som om dom ville säga "Har du glömt bort oss"? Därför ett fat med potatis, bratwurst och bearnaisesås. Och jag ljuger inte om att dom var och knackade på. Så var det och när jag öppnade stog den större kotten utanför dörren och glodde förebrående på mig. Innan han stegade iväg hemåt. Senare var dom hit och åt.
 
Alec har sovit här i natt också efter han varit med sin mamma och åkt karusell på hamnfestivalen. Vi däckade vid tiotiden och sov till nio. Så vi var trötta kan man säga. Vi slöar idag innan isabel hämtar sin son. Sista veckan på hennes semester. Tiden går fort.
 
Ha det så bra mina vänner. Skänker en extra tanke till min vän Vivi som ligger på regionsjukhuset i Örebro för fjärde veckan. Ciao!
 
                                                    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0