Lussekatter

 
 
Har knaprat i mig en antibiotikatablett. Det blev lite sent idag. Sov skönt när pådragaren kom. Men det gjorde ju inget, för jag ska inte duscha nu på morgonen. Sparar det till i morgon.
 
Just idag längtar jag efter lussekatter. Äkta vara. Tror det är bara karamellfärg bagerierna sätter dit. Istället för saffran. En besparingssak. Jag tror det är så. Skulle vara fint om jag bakade dom själva. Hm!
 
Undrar vilken dag jag ska julhandla. Torsdag eller lördag kanske Matte kan skjutsa mig. Hjälpa  mig med iplockning i kassar. Det är det jag behöver hjälp med. Och att komma ihåg var jag ska handla. Och hur mycket. Har klart med klapparna tror jag.  Ska ha en grej till Mattias, men vet inte vad? Skickar en blomma till Helena. Det är svårt att presenta en som har allt.
 
Hör hur mycket jag svamlar nu. Tror att jag ska sluta med det. Ha det ni fina. Hej då!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0