Ciao

Ont idag också. Efter sköterskan var här och la om började helvetet sätta igång. Vad gör dom kan man undra? Har dom utbildning för detta? När jag nu får betala för omläggning har jag rätt att få veta. Eller hur? När man tänker på att folk kan få nya hjärtan eller lungor, lever osv, kan dom inte få bukt med några tår? Jag bara undrar!!!!!!!!!!
 
Min matlust har försvunnit också. Känner ibland hunger men när jag ska äta har hungern försvunnit. Cornflakern är slut. Annars kan jag äta det, tror jag. Tror jag ska handla på fredag. För jul är det meningen. Matte ska skjutsa mig. Har en lång lista. Mycket pengar går det, tror jag.
 
Tror jag ska prova att göra julkort för mailen idag. Får se hur det går? Är ingen hejare på datorn och då menar jag den bärbara. Men jag ska i alla fall prova.
 Hoppas ni har det bättre än mig. Ciao från mig.
 
 Badpojken Alec

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0