Broddväder

Och snart är det nytt år och själv önskar jag att raketer inte ska smällas. Stackars de djur som ska måsta höra dessa raketer. Och bara för att vissa människor måste smälla av dom. Och kommunerna är inte bättre. Slösa bort en massa pengar på sån skit. För det är inte billigt ska ni veta.
 
Samma skitväder idag. Tur att jag inte behöver ut. Kan tänka mig att handeln har sålt mycket broddar. Och att dom har behövts kan jag förstå. Min svåger ringde nyss från Stockholm. Samma skitväder där som här.
 
Boken jag köpte på nätet var slutsåld. Jag har ju betalt den så jag hoppas att jag får tillbaka pengarna. Får kolla på Akademiska om dom har den eller kanske Ica Maxi. Ica har ett stort utbud vad det gäller böcker.
 
Idag äter jag bruna bönor och julskinka. Bara att värma. Sen ser jag nog längdskidor och ikväll Fattiga och rika samt Mistrals dotter. Guldkanalen är guld värd. Ha ha! Ha en bra söndag mina vänner och hej då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0