Euphoria

Helmulet idag och det har kommit lite regn. Men nu orkar jag inte bry mig längre om norrbottensvädret. Tar boken med mig tillbaka till sängen. Men det blir nog på eftermiddagen, för först ska jag kolla Emmerdale och sen handla lite till helgen. Pingsthelgen som väntar!

Så såg jag då schlagerns semifinal nummer två igår kväll. Lite bättre låtar än i tisdags. Loreen gjorde det hon skulle och tog sig till final, som är imorgon. Det är mycket prat om denna melodi, eller rättare sagt om Loreen. Att hon är en knarkare, diva osv. Alla verkar veta allt om henne. Själv vet jag ingenting, men nog tycker jag att det verkar vara mycket skitprat. Avundsjuka kanske? Låten är i alla fall bra och jag tycker hon framför den bra. Bra koreografi, lite ovanlig för en sån tävling. Bra att ha  ork till gymnastik och kunna sjunga samtidigt. Håller tummarna för Loreen!

Nu är det knappt jag ser att skriva i detta mörker. Lampan som ska sitta i taket, ligger på en pall och väntar på att bli uppsatt. Den har legat där i snart ett år. Måste komma ihåg att be nån sätta upp den.

Imorgon fyller lillen år. Nu får man nog sluta säga lillen, han blir ju sju. Men för mig är han, mitt lilla hjärta.



Nu blir det frukost för mig. Väntar fortfarande på att kunna äta frukosten ute. Det skulle jag väl kunna om det blev lite varmare (sol). Men jag fryser fortfarande.

Ha en bra fredag. Hej då!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0