Mitt i sommaren

Ser ut att bli en fin sommardag idag. Blåser inte så mycket som igår. Annars är det fint när blåsten håller myggen borta. Satt ute en stund i solen igår. Det var så lämpligt varmt.
 
Idag kommer Alec på morgonen och ska vara här till eftermiddagen nån gång. Så snart får jag lämna ifrån mig datorn till honom. Det blir en stund innan kompisarna kommer ut, för då går han ut för att leka. Minns mina pojkar som aldrig var inne. Dom hade alltid nåt på gång.
 
Ska göra korvsås och ris till lunch som Alec får äta. Själv blir det väl att äta av chilin som finns i kylskåpet.
 
Ikväll ser jag den engelska serien "Livet utan dig" som jag såg förra tisdagen. Den visas på ettan och jag tror att den slutar i kväll. En miniserie alltså.
 
Du är vi mitt i sommaren som inte börjat förrän nu. Knäppt va?
 
                        
 
Gäller att inte slarva bort resten av den. Nu ska jag sluta för idag med skrivandet. Ha en fin dag ni mina vänner.
                                                          Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0