En bra dag

Det finns ett spel på FB som heter Candy Crush, och går ut på att man ska flytta gelegodis i olika färger och ta bort gelen runt godiset. I detta spel har jag fastnat som en liten unge. Kan erkänna att jag är urusel på dessa spel. Jag är faktiskt bättre på mahjong.
 
Idag är det skapligt väder, med växlande mellan sol och moln. Alec har varit här till 15.30 och han har varit med mig i tvättstugan stundvis. Jag kokade spagetti och stekte korv till Alec vid lunchen. Jag åt upp det sista av chilin. Till middag ska jag värma bogfläsk och blomkålsstuvning. Skickade Isabel till Coop för att köpa jordgubbar, som jag var så sugen på. Men hade dom det? Icke sa Nicke. Hon köpte var sin glass åt oss. Och lite vindruvor och bananer för att stilla mitt värsta sug.
 
Ingen handling i morgon för mig. Men på fredag ska jag ju ta blodprov på VC och efter det far jag till Ica Maxi. Dom har säkert jordgubbar. I annat fall har dom annan frukt eller bär som jag gillar. Hallon eller körsbär t ex.
Undrar var det är på TV ikväll. Börjar räkna dagarna till OS börjar. Då kan ni räkna med att jag är upptagen på heltid. Kommer väl att sitta framför TV:n tills ögona blöder.
 
Nu är det tid för middag och sen disk. Ha det nu så bra mina vänner.
 
                                                   Hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0