Valentindagen

Alla hjärtans dag är det. Jag vaknade tidigt och har redan ätit frukost. Det är ännu mörkt ute och -4 grader. Blir nog en molnig dag, men vad gör det när man har sol i sitt hjärta. Sänder en extra tanke och kram till mina vänner.

Klockan 14.15 kommer taxin och hämtar mig för att köra mig till reumatologen. Så jag hinner se Emmerdale innan det bär iväg. Hade tänkt äta i restaurangen i Sunderbyn om jag hinner, annars får jag väl laga mig nåt hemma.

Ikväll ser jag nog "Mot alla odds", sen vet jag inte om jag ser "Veckans brott" eller "Mördare okänd". Det avgör jag i kväll.

Nu ska jag hä mig in i duschen. Det börjar ljusna så smått, fast det är ingen sol. Mer än i hjärtat. Kram på er och hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0