Slut på julen

God morgon säger jag fastän klockan är 8.40 och jag har varit uppe ett par timmar. Ute är det -16 grader, ett plus för dagen, när det inte är så där himla kallt. Trettondagen är det idag och för mig är det slut på julen nu. Jag  känner mig bättre i mitt ben redan. Inte för att jag har haft ont men det är mindre svullnet nu. Ska i alla fall ringa reumatologen i morgon för att höra om det är sprutorna som gör att jag har problem med benen. Jag tror då det, eftersom att jag aldrig haft dessa problem förut.

Ska bara skriva några rader nu innan duschen och tvättstugan. Inte för att jag har nåt att förtälja, men ändå. Idag blir det mycket TV. Bl a längdskidor och skidskytte. Sen ser jag en film på ettan. En svensk film, "Varg". Den ska visst vara bra.

Ska också hinna med en tur till Ica. Måste ha ett korsord, innan jag blir tokig. Till lunch idag gör jag en låda på potatis och röding. Till middag spagetti och köttfärssås. Matte är ledig idag, skönt för honom att få sova ut en dag. 

Ja det var inte mycket jag hade att berätta idag, men ni ser ju att jag lever i alla fall. Ha det så bra alla goa vänner. Kram till er och hej då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0