Stressigt

-16 grader idag. Ska det nu bli kallare igen, jag bara undrar. Jag har sovit länge idag, till 9.30. Det var inte meningen. Jag vaknade 6.30 och var upp och tog två Panodil. La mig igen och somnade om. Det gör att mitt schema blir stressigt fram till lunch. Matte är ju ledig idag också så det blir att laga mat. Gör en pytt till honom och jag äter rester, för åtgångens skull.

Igår kväll såg jag på TV och det blir väl så ikväll också. Jag är säker på att jag ska se "Nordkalotten 365", nåt annat vet jag inte. Däremot vet jag att jag ska på Ica och handla lite mat efter lunch.

Nu ska jag skynda mig in i duschen så jag hinner inte skriva mer idag. Ha det bra och hej då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0