Oron i mitt hjärta

Bara -20 idag. Det kom snö i går på eftermiddan som dom lovat. Har inte sovit så gott som jag brukar. Känner en viss oro för min yngsta dotter. Hon har det inte så bra just nu, och jag känner att jag skulle vilja hjälpa henne. Men vet inte hur, än så länge. Detta gnager i mitt hjärta.

Lyssnar nu på "Mannheimer & Tengby" på radio. Det är ju ganska bra musik. Klockan 14.25 sätter skidorna igång från Drammen i Norge. Det är sprint damer och herrar. Sista tävlingen före VM som körs i Holmenkollen . Jag tror VM startar på fredag. SAIK åkte på stryk igår av Frölunda (jumbolaget). Detta verkar vara till glädje för Lules fans. Men det kan vi bjuda på. Det är alltid bra när man kan glädja andra. 

Till lunch idag blir det tunnpannkaka och till middag en pytt med grönsaker, köttbullar och potatis. Ingen pytttipanna således utan en hopikokpanna. 

Jag kan känna glädje åt att se den engelska serien "Downton Abbey" som jag såg andra avsnittet i går kväll. Det är fem avsnitt kvar som jag får glädja mig åt. Såg också en film på fyran "En fiende mitt ibland oss". Med Brad Pitt och Harrison Ford. Ikväll ser jag "Solsidan" och "Wallander". Ettan börjar med en ny serie ikväll "Kommissarie Zen". Den visas i repris i morgon så jag ser den då istället.
 
Nu har jag väl inget att skriva om. Bara jag kunde få bort oron jag känner i mitt hjärta skulle allt vara bra. Ha ni en bra söndag mina vänner! Hej då!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0