Rapport från en gnälltant

-16 grader i dag. I natt har jag faktiskt sovit mellan två och åtta. Efter en hemsk smärtsam kväll lättade det i benet som du sa Barbro. Det ända som plågar mig nu att jag har svårt att gå, men det gör ju inte ont. Det är inte benets fel utan jag tror det är foten.  Hoppas nu att det blir bättre med lindningen. Det har ju funkat förut. Tack Barbro du är bäst!

Det blev inte nåt TV tittande för mig i går kväll. Hade svårt att koncentrera mig på nåt. Det blev dåligt med mat också. Kände ingen hunger och jag har inte ätit frukost ännu. Ska göra kaffe snart och bre en hårdmacka. Matte trodde han skulle få åka hem i dag. Tror han längtade hem. Ja det är ju inte så kul att ligga på lasarettet. Bara han nu blir undersökt ordentligt så dom vet vad det är som fattas honom.

Detta var rapport från sjuklingar. Idag är det ju skidskytte på eftermiddagen att se på TV. Sen kanske det blir nåt annat också. Eventuellt "På spåret", får kolla programmet. Kanske det blir sängläge med "Fyrvaktaren". Återstå att se. Har då inget mer att förtälja i dag. Få se om det händer nåt under dagen som jag får berätta om i morgon. Ha nu en bra dag. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0