Ännu en härlig dag

Frukost med melodikrysset som vanligt. Kollade facebook och där är det som vanligt. Lyssnade på radion och läste lite. Matte skulle inte komma på lunch så jag åt en hårdmacka med kött. La mig att vila men det var inte så skönt så jag steg upp igen. Gick ut och satt i solen. Sen gick jag till Ica och köpte frukt. Tillbaka till solen och där satt jag till 16.50.

Gick in och såg reprisen av Doobidoo. Sen kom Matte med pizza som vi åt. Undrar vem som är gäst hos Oldsberg i kväll? Efter det är det en konsert med Tina Turner, men hon är ingen storfavorit för mig, så jag skippar den. Få se om jag hittar nåt annat att se? Annars blir det läsning. Måste kolla hur det gick för Skellefteå i hockeyn idag. Hoppas dom vann. Har inget annat att säga idag. Vi hörs i morgon så hej då!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0