Vecka 13

Jag ser solen mina vänner. Den underbara, värmande och lysande. Ute nu är det -1 grad. Jag hoppas att det tinar idag. Vill ha bort snön så att gräset grönskar. Vill ha den sköna gräsmattan att gå i med bara fötter. Men då får jag hoppas att mina sårtår kan gilla att gå barfota
 
Jag har börjat dagen med en dusch och sen intag av medicin. Har gjort kaffe och en leksands med skinka på. Och så var det måndag igen. Med Emmerdale och Dallas som jag inte missar.
 
SAIK är nu färdiga för semifinal efter gårdagens vinst över HV. Vet inte vilket lag dom får möta eftersom motståndarna inte har spelat färdigt sina matcher. Kan bli vem som helst, även Luleå.
 
Kan ska jag hitta på idag mer än att glo på dumburken? Igår åt jag ju pölsa och äter upp resten av den idag. Gott i magen. Ska göra is idag så att jag kan ta en kvällsdrink, whiskey med is. Hade tänkt ta en igår men utan is vill jag inte ha.
 
Hoppas ni får en skön dag som jag. Hej då!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0