Kallas "Kalla"!

Ny morgon och samma skitväder. Väntar på solen men verkar vara långt borta. Matte har sovit här meen är nu på jobb till tio. Tänkte att han ska handla åt mig sen. Till helgen behöver jag lite skaffning. Lite smarrigt till mello som jag ska se på lördag, pga Songbird.
 
Pratade med min äldsta dotter igår kväll, så länge att jag blev utan ström i batteriet. Fick fortsätta prata med batteriladdarn i. Vi pratar inte så ofta så vi har mycket att avhandla. Fick tips om D vitamin som verkar hjälpa vid ledvärk. Kan väl inte skada att kolla upp. Matte tycker jag ska ta Enomdan. Innehåller alla vitaminer. D vitamin är ju bra för att vi har så lite sol här. Helst jag som sitter i skuggan.
 
Men nu är ju inte det problemet. Skugga eller inte när solen är nån annanstans. Kan inte skada med vitaminer då. 
 
Blir jag aldrig färdig med Mattes sockor kan man undra. Går ganska sakta med stickningen nu. Ska försöka sätta fart nu. Så han får sina sockor innan vintern är slut. Han ska ju ha dom inomhus för sina kalla fötter. Helst på mitt kalla golv. I min kalla lägenhet. Kan väl kalla den för "Kalla".
 
En trevlig dag önskas er. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0