Alec är här

Efter en dålig natt med mycket värk och lite sömn har jag nu druckit en kopp kaffe och ätit en limpmacka med falukorv (den lätta sorten) på. Ser solen som har stigit upp och vet att i natt ska vi ställa om klockan till sommartid. Fast än får vi vänta på sommaren. I norrbottens inland kan det bli snöväder i helgen. Tur man bor i Luleå.
 
Alec kommer i dag och jag kan tro att han ska cykla. Han har ju sin cykel i mitt förråd. Får be honom att fara med sopor och det gör han nog så gärna om kan cykla.
 
Red hot chili pepper spelar på radion om California cations, vilket betyder att det är "Ring så spelar vi" jag lyssnar på. Bra låt tycker jag. Ska snart ta en dusch. Det är så skönt att duscha när man fryser. Jag har frysit hela natten. Förbannade kalla lägenhet.
 
Ska inte göra nåt särskilt idag mer än serva mitt barnbarn. Kanske jag stryker lite och städar garderoben i sovrummet. Får se hur det blir.

Ha det så bra. Hej då!

 Vilken natt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0