Tar några steg

Igår var Matte ledig till tre innan han började sitt skift. Vid ettiden på natten hörde jag att han var in i lägenheten. Det var väl innan han for hem till Älvsbyn. Nu har jag strumpor på och har druckit en kopp kaffe. Har startat en tvättmaskin med Mattes jobbarkläder. Så var det fredag igen. Men känner ingen större glädje över det. Däremot kan jag känna glädje över att jag kan gå några steg utan rullatorn. Det går framåt.
 
Ska stryka lite idag.Och byta duk på matbordet. Såg på FB att i Älvsbyn sålde dom ett runt bord. Men det kan jag ju aldrig få hem hit. Sånt är livet.
 
Nu ska jag starta TV.n. Ska se lingo. Ha en bra dag. Här är det lite kallt och något snöigt.Ciao!
 

 
 

Kommentarer
Postat av: M Bäcklin

Bra Jane! Ang. dina framsteg utan rollator. Du vet, träning ger färdighet. Önskar dej allt gott!
M

2013-10-19 @ 14:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0