Städdag

Då är städpatrullen här. En kvinna som ska göra mitt hem beboeligt. Trodde jag skulle äta lunch med Matte. Men så blev det inte. Har tagit fram köttfärs som jag steker till middag och kokar potatis till det. Alec kommer hit efter skolan.
 
Igår gjorde Isabel tårta som vi åt efter kycklingen. Jag tror det är mycket kvar av den som vi måste äta  upp idag. Äkta gräddtårta.
 
Jag har börjat lägga mig tidigt. Kanske gör att mitt tillfriskande snabbar på. Har ska jag göra för att få nån tid för fotvård. Skulle behöva det. Men det är väl ingen chans för mig.. Vissa kommuner har ju gratis fotvård för diabetiker. Hur får man veta det? Jag har ju svårt att gå så är jag vet inte äns hur jag tar mig till vaccinationen.
 
Nu ska jag njuta av mitt nystädade hem innan middagen. Ha det så bra!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0