Kylan har kommit

Idag är det kallt, -9 grader här på Björk. Nu kan man väl säga att det är vinter. Brr!  Ska snart starta en maskin med tvätt och hoppas att mynten har försvunnit. Måste kolla fickor och sånt innan jag sätter igång maskinen.
 
Mitt pizzasällskap dök inte upp igår. Jag gjorde två varma mackor eftersom jag var så hungrig. Sen en varm dusch innan sängen. Efter bloggandet hamnar jag vid TV:n. Som vanligt. Måste köpa garn och börja sticka nåt.
 
Det smäller bara till så är det jul. Jag tänker vara hemma i jul. Ska inte göra så mycket mat heller. En liten skinka och en Janssons och lite sill. Det kan väl räcka. Det brukar bli mycket mat som man slänger bort. Onödigt!
 
Tror jag ska ringa en frissa och beställa tid för klippning. Undrar vad det kostar? Skulle vilja färga mina ögonbyn också. Kan väl höra om jag kan få en tid som passar ihop med vaccinationen. I så fall blir det frissan vid vårdcentralen. Måste först räkna min kassa.
 
Nu ska jag förflytta mig till TV;n. Ha en bra dag. Brr!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0