Hemma igen

Ja nu jag hemma efter en tid på Sunderby sjukhus. Åkte ambulans i ilfart den 28 augusti och efter diverse udersökningar blev jag inlagd på infektionskliniken. Lunginflammation, rosfeber i vänsterben och blodförgiftning. Man kan säga att jag har blivit grundligt undersökt. När jag kom in kunde jag jnte gå. Nu kan jag förflytta mig med hjälp av rulatorn. Men nog är det långt kvar till att jag är frisk igen. Dom sista två veckorna låg jag reab. Fick lära mig stiga ur sängen och klara av toalettbesök. Man blev barn på nytt.
 
Matte ska sova här i natt. Han har ju jobbat. Nu har jag startat om min blogg, Ett tag trodde jag att det var slutbloggat för mig. Där ser man! Ska skriva mer i morgon. Ciao!!!!
 
 
Min sköna säng har jag längtat till.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Barbro

Krya nu på dig, har saknat din blogg, förstod att du låg på las, välkommen tillbaka.

2013-10-03 @ 06:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0