Hä blås

God morgon mina vänner. Kaffe med fralla är frukosten. Men först strumpor på. Sen är dagen igång. Isabel var här och hämtade en lunchlåda, med pasta bolognese. Efter min och Mattes middag i lördags. Bra att det kommer till pass.
 
Igår skjutsade Isabel och Alec mig till Ica Maxi där jag bl a köpte garn till sockor. Så idag sätter jag igång att sticka. Igår blev det inget nyttigt för mig att göra. Åt lunch på Maxi, korv med mos. Var det nyttigt? På kvällen åt jag en fralla med räkost tillsammans med ett glas mjölk. Ringde Birgit för lite skvaller en stund. På TV "De fattga och de rika". Sen sängen tillsammans med John Blund.
 
Vädret är inte så kul idag. Regntunga skyar ligger över Björkskatan. Men som tur är, är det inte storm som i södra landet. Visserligen blåser det men inget man kan göra åt.
 
Nu blir det stickor fram. Ha en bra dag mina vänner. Hörs i morgon!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0