Stjärnan i fönstret

Då var det fredag igen. Några minus grader är det men ingen snö. Får se om det blir nåt i advent. Får hoppas att Isabel har tid att sätta upp stjärnan i fönstret. Har proppat i mig en massa piller för att stå ut. Otroligt hur man kan ha värk. Usch!
 
Skidor idag och jag tror att det var från Kusamo i Finland och sprint. Nu är ju inte Emil Jönsson med eftersom han har varit sjuk. Men det kan ju bli bra ändå. Sen ska jag väl tvätta en maskin med underkläder (läs trosor). Kanske stickar färdigt Alecs sockor och börjar med Melvins.
 
Dagens frukost var corn flakes och mjölk. Länge sen jag åt det. Men måste nog göra en kopp kaffe också. I kväll ser jag nog På spåret. Kanske nåt mer också. Vet inte vad det är på TV ikväll. I alla fall önskar jag er en bra fredag. Ciao!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0