Ont, ont, ont!!!!!!!!

Snart blir jag tokig på mina tår och fötter. När dom började lägga om vänster stortå börja värken igen. Tror det är det rosa som ligger mot såret. Har för mig att jag inte tålde detta skit, när distriktsköterskan la om. Men nu är det kommunens sköterska som bestämmer. Och dom som lägger om har väl ingen kunskap om detta. Inte mer än jag har. Nada! Nu är såret på tån större än någonsin. Och värker som fan. Då kan man fråga sig, varför jag ska ha detta skit på tån? Skrämselprokaganda kallas det. "Har du inte detta på tån, måste dom kanske amputera". Hm! Det är inte roligt att bli gammal och inte kunna ta hand om sig själv.
 
Tvättar en maskin i dag också. Kulört och mest Mattes kläder.  Hade jag haft julpapper skulle jag ha slagit in lite paket. Men det får vänta. Tar fram symaskinen och ska laga ett par shorts som har spruckit för Matte. Igår städade jag kylskåpet, så nu är det rent och fint där. Skönt, nu är det bara frysen som ska städas. Hade tänkt be Isabel göra det, när hon har tid.
 
Nu flyttar jag mig till TV-n och stickningen. Hoppas ni har det bra i solskenet. Hej då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0