En solig dag

En fasansfull natt med värk så in i bomben. Började dagen med ett telefonsamtal med min läkare som fixar min medicin. Ska ju till Ica Maxi idag så då löser jag ut pillren där på apoteket. Får sällskap av Isabel och Alec och sen hämtar vi upp Matte på busstation. Ska storhandla då jag börjar ha slut på allt.
 
Fotbollen igår kväll blev ingen höjdare då Portugal vann med 3-2. Betyder att det inte blir nåt VM för oss. Kanske lika så bra.
 
8 grader är det utomhus. Längre norrut är den 24-25 grader. Burr!  Men solen är framme idag. Härligt! Har ätit en limpmacka med falukorv tillsammans med kaffet.  Potatislimpa är god. Vet inte vad jag ska laga till middag när vi kommer hem. Nåt snabbt då alla är hungriga. Hm! Kanske varmkorv med mos. Bullens korv är ju god. Vi får se vad det blir. Ha en fortsatt bra dag och hej då!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0