En månad till lusse

Tidig strumppådragning i dag. Det var Kim som gjorde det. Betyder att jag kunde dricka kaffe före åtta. Skönt. Matte har sovit här men är uppe med en kaffekopp. Larmet ringde och vill jag skulle testlarma. Men det gick visst inte så bra. Dom kommer nog hit för att kolla om kontakten sitter i. Hihihi!
 
Vädret är som igår lite, småkallt. Men sol! Som det ska vara vintertid. Snart är det bara en månad till jul. Ska göra en handlingslista med allt som jag måste ha innan jul. Ska behöva dammsuga för att få bort alla smulor som belarmar mitt golv. Sopor ska också ut, men hur?
 
Till lunch gör jag en räksallad. Har kokat äggen till densamma. Har bröd som jag kan rosta till salladen. Matte jobbar från tre till nio. Så han äter middag på stan. I kväll kommer Isabel efter jobbet och byter honungsplåstret.
Måntro att Puh kommer med honungen till plåstret. Man kan väl hoppas. Ha nu en bra dag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0