Sjukhusbesök

Jag har varit i Sunderbyn och fotograferat mina ögonbottnar. Eller nåt sånt. I alla fall såg det bra ut. Herre gud va mycket folk det var på ögonmottagningen. Hela långa korridoren var smockfull. Tur jag kunde sitta på rulatorn för annars hade jag fått stå eller sitta på golvet. Hann in på apoteket också för att hämta panodil , som inte fanns. Fick ta en annan sort. Dessa apotek! Kunde hämta ut pengar från bankomaten  också. Till onsdag då varorna kommer.
 
På kiosken där köpte jag en pocket. En deckare i Hammarbyserien. Giller svenska deckare. Sen när jag kom hem stekte jag upp potatis och fisken från igår. Så nu är jag mätt i magen. Nån håller på att reparera i huset, för det borras och hamras hela tiden.Det är väl såna tider nu.
 
Mina tår gillade inte att vara i skor så länge idag för dom värker och har sig. När ska det ta slut med min värk. Tur att tvättmaskinen kommer i morgon. Kanske det kan pigga upp mig lite. När jag nu fällde ner min finaste lampa igår när jag städade, som gjorde att porslinskupan gick sönder. Ja i tusen bitar gick den. Suck!!!!!
 
Nej nu ska jag lägga mig en stund och läsa, i fall att nu mina tår vill det. Jag hör av mig i morgon. Hej då!
 
Den treåriga Isabel med sin mamma vid Trolltrumman i Kåbdalis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0