Nahar en riktig vinnare

Det var den tråkigaste mors dag jag haft kan jag säga er. Jocke och Matte ringde annars var det tyst och tråkigt. Kunde i alla fall glädja mig åt att jag kunde se att mina grannar fick främmande. Det är fördelen med att bo på marken. Att man kan se folk komma och gå. Annars kan man ju se på FB alla gratulationer mammorna får med god mat och kramar osv.
 
Såg elitloppet hela eftermiddagen. Min favorithäst vann finalen. Det utan att vara favorittippad. Synd att jag inte spelade en slant på den. Hästen heter Nahar och ägs utav bröderna Sedin som kunde kamma hem 3 miljoner i vinstpengar. Helt otippad vann den med Robert Bergh i sulkyn. Jippi!
 
Ingen sol än i alla fall. Ska vi få regn? Skulle önska det för jag behöver vattna. Har försökt med vattenkannan jag har, men det är helt omöjligt. Matte kom inte igår. Han kunde inte betala med Master Card för bussen tog inte det kortet. Konstigt! Få se om han kommer idag. 
 
Nu blir det en dusch för mig och sen frukost. Längtar efter kaffe, riktigt gott kaffe. Mums!
 
Ha en bra dag och hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0