Livet går vidare

En mulen morgon startar jag med. Alec sover fortfarande och jag har sett "Smartare än en femteklassare" på Svt play. Alec cyklade hit igår för att vara här när hans mamma var ute med Therese. Och det gick ju bra fastän min säng bara är 100 cm. Ska snart göra frukost.
 
Vi spelade spel och kort igår kväll. Sen såg jag Lewis vilket betyder att jag ska se Morse på play, sen när Alec har cyklat hem. Sent på kvällen kom igelkotten och slukade köttfärssåsen som Alec hade ställt ut tidigare. Han verkade gilla min mat. Glad att jag kan tillfredställa nån med min mat.
 
Är snart klar med restgarnssockorna. Sen tvättade jag en maskin vittvätt igår. Måste säga att det blev vitt och fint. Torkställningen upptäckte jag är ganska stor, så den åker ut under sommarmånaderna. Sen till hösten kan jag ha den hopvikt inne när den inte används.
 
Öppnade sista burken med antibiotika på morgonen, så nu är det bara att hålla tummarna för helning. Sverige vann över Slovenien i hockey igår, men det satt hårt inne. Sverige är då inte så bra. Men det är klart att det finns bättre spelare som inte får spela. Det beror på Mårds. Jag tycker dom ska byta förbundskapten. Heter det så?
 
Nu börjar det röra sig i min säng så det är bara att fixa nån frukost. Ha det så bra mina vänner. Hej då!
 
            Kanske jag hänger tvätten så här istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0