Födelsedagsbarn

Ring så spelar vi är igång för fullt och jag ska snart göra frukost. Min äldsta dotter fyller år och jag hoppas paketet har kommit fram. Jag skickade ett meddelande via FB för jag är inte helt säker på adressen. Ibland kan man tro att vi bor i olika världsdelar.
 
Ingen sol just nu. Jag ska tvätta klockan ett. Det blir sista planerade tvätten i tian. För på tisdag kommer maskinen.
 
Såg hockeyn i går kväll. Sverige åkte på däng med 3-2. Av Schweiz. Inte kul direkt. På ettan visade dom sen en film som jag såg. Ingen aning vad den hette men Susan Sarandon var med. En film som var sådär.
 
Nu blir det frukost och sen en dusch innan jag plockar ihop tvätten. Hoppas på en bra dag för er.
 
                   Det är ungefär 100 år mellan det här bilderna. Min pappa och Alec mitt barnbarn.
 
                 Hej då mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0