Söndag utan sol

Min rygg är stel och konstig och värker. Kan det vara sängens fel? Min sköna säng har förvandlats till en, jag vet inte vad. Matte tror att jag sitter för mycket. Kan vara så när man inte klarar av att gympa. Tur att det finns panodil.
 
Alec kom hit en sväng igår. Vi åt grillkorv när telefonen ringde. Det var Jocke och hans familj som var på ingång. Med sig hade dom de tre gulliga hundarna Hedvig, Folke och Milla. Helt plötsligt var det liv i huset. Vi spelade yatzy och Pernilla duschade mina blommor som hänger i ett av fönstren (Fuskblommor).
 
Dom har hängt där sen jag flyttade in. Tror ni dom var dammiga? Tur det finns rörliga människor som kan hjälpa mig. Jocke beställde pizza. Isabel kom och hämtade Alec och sen såg vi matchen SAIK mot Brynäs. Ingen bra match men vinst för SAIK med 4-1.
 
På kvällen for mina kära hem. Det blev tyst och tomt här. Såg TV en stund bl a Mr Selfridge. Sen sängen (den elaka) ?.
 
Ikväll börjar ettan visa Mästarnas mästare med bl a Torgny Mogren och Magdalena Forsberg. Ska bli kul att se det. Ingen sol än så länge idag. Hoppas inte att det blir snö. Är visst en liten varning för det i norra delen. Huh!
 
Ha en bra söndag och hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0