Provtagning

Kommer nyss från VC där jag lämnat EKG och diverse andra prover inför mitt läkarbesök på fredag. Och nu har jag rostat lite bröd som jag ska sätta ost och lemon curd på. Till detta kaffe. Isabel skjutsade mig innan hon for på jobbet. Det snöar ute och är ca 6 minus.
 
Jag har sovit dåligt i natt pga värk. Inte nog med att tårna värker, vänster handled och fingrar gnolar och har sig. Kanske jag sovit två timmar inatt. Hur ska jag orka med detta. Förr hade jag ju god sömn i alla fall. Men nu är det slut med det. 
                                                           
Jag som ska spara till nya möbler beställde en väska igår. Kanske jag inser att det är lönlöst för mig att få ihop 7000 bara så där.   
I alla fall var det 25 % på ordinarie pris. En stor mörkblå väska som jag kan frakta mycket skit i. Det är en handväska men man kan tro att det ska vara en bag. Den finns i rosa mocka också och jag var sugen på den. Men tror nog att folk ska tycka det är för ungdomligt med  rosa. Visserligen brukar jag inte bry mig om vad folk tycker. Men nu blev det så.
 
Har inget mer jag måste göra idag. Blir nog en vilodag som vanligt. Har lite garn kvar som jag kan sticka  nåt av. Skulle behöva storstäda men väntar tills jag kan hänga ut på vädring osv.
 
Ha en bra dag ni också och hej då!
       
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0