Och veckorna går

Före halv sju ringde det på min dörr. Jag var vaken och låg och drog  mig. Men jag iddes inte upp och öppna. Men nog kan man fundera över vem som ringer på vid den tiden. Efter en jobbig dag igår så la jag mig redan tio. Jag var ju till doktorn och sen på Ica Maxi. Och det där med handling gillar jag inte.
 
Läkarbesöket gick bra. Bra njurar och lever har jag. Lite högt blodtryck och på gränsen till diabetes mindre bra. Bara att banta tror jag. Ska i alla fall få träffa diabetessköterskan. Ja, ja man ska inte klaga, det är dom som har det värre.
 
Middagen igår åt jag på Ica Maxi. Det blev en grillkorv med bröd. När jag väntade på bilen som skulle frakta hem mig. Sen hem och plocka upp varorna, såg en stund på TV men jag var för trött för att njuta. Har sovit som en stock.
 
Idag blir det melodikryss och ikväll kanske schlagern. Får se om jag orkar se skiten. Ute är det -7 grader och ser att solen är uppstigen. Härligt om än det är kyligt. Ha det bra och hej då!
 
                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0