I dag börjar det

Dåligt av Lueå kommun att dom ändrat sin webbsida och tagit bort väderinformationen. Försökt att söka igenom den nya platsen men tji att jag hittade någon väderinformation. I alla fall ser jag en glimt av solen just nu. Får hoppas att det blir samma fina väder som igår.
 
Annars kan jag meddela att jag har ont i hela kroppen idag. Gör ont till och med när jag ligger. Värst är händerna. Känns som tandvärk i alla leder. Ingen idé att sticka. Har svårt att hålla i stickorna. För att inte tala om att hålla i en penna. Har tänkt utnyttja varubeställningen idag som Samhall håller i. Om jag ringer före 13 (tisdag) och beställer får jag varorna i morgon. Ska prova detta idag. Men då gäller det att ha kontanter hemma.
 
Ikväll sätter slutspelet i hockey. SAIK valde Brynäs till motspelare och börjar med hemmamatch. Det är nu det gäller. ♥ På TV ikväll är det inget särskilt. Tur att jag har en bok att läsa. Ha det så bra ni mina vänner. Ciao!
 
                                     
 
                                                       
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0