1-0 i matcher

Kallt idag. Enligt radion varierar det mellan 20-28 grader. Luleå är ju byggt på flera samhällen, typ Björkskatan och Hertsön. Tycker det är långt mellan stadsdelarna. I Luleå måste man nästan ha bil. Visserligen finns det bussar men dom går ju inte alltid. T ex är det halt kör dom inga bussar.
 
SAIK vann över Brynäs igår med 5-0. Men det är många matcher kvar. Bäst av sju är det som gäller. Brynäs blev ju svenska mästare förra året. Så allt kan hända.
 
Gammelkroppen min är trött. Ont nästan överallt. Igår eftermiddag tillbringade jag i sängen med en bok. Dorothy Koomsons "Kvinnan han älskade" . Har nyss börjat med den så jag kan inte säga hur den är.
 
                                          
 
Återkommer med det. Idag kommmer Samhall med varorna jag beställde igår. Funkar det bra kommer jag att beställa fler gånger. Då slippar jag lasta ner rulatorn när jag handlar. Kan fara och bara handla lite smått och gott. Resten överlåter jag på Samhall. Tror det kostar ca 30 kronor och det kan det vara värt.
 
Ha en bra dag. Hej då!
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0