Snart kommer dom

Solen kikar så försiktigt fram. Det ska visst bli mer regn enligt väderleksrapporten. Ingenting jag kan rå på. Hörde också på radion att polisen inte har nån aning om vem som har misshandlat kvinna här i trappen i torsdagsnatt. Hon är så skadad att dom inte ännu kunnat förhöra henne. En riktigt feg djävel är det som rånar och slår en handikappad. Huh!!!!!
 
Då var det ny vecka igen och nu är vi inne i juni månad. Idag måste jag ta fram dammsugaren och vaskmoppen. Madrassen som ligger under min säng ska ut i förrådet. Mattan i köket (med kycklingspad på) ska tvättas. Så ska jag damma lite. Tror ni att jag orkar det på samma dag. Hm! Ska i alla fall försöka.
 
Efter jobbet idag kommer Isabel och lägger om. I morgon ska hon ringa VC och höra om det inte går att göra nåt mer för mina tår. Nu har jag ont i hela foten samt ont i den högra stortån. Det måste vara nåt hemskt som ingen kan åtgärda. Det är nog som jag säger att det är straffet för allt ont jag gjort i min dag. Suck!
 
Nu är det dags för städet och sen en dusch. Ha en bra dag!
 
  Jag längtar efter dom svenska gubbarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0