Misshandel och rån

Natten mot fredagen blev en kvinna misshandlad och rånad i hissen i huset där jag bor. Kvinnan hittades av tidningsbudet som tillkallade ambulans och polis. Så när jag vaknade var det en massa poliser och hundar utanför huset. Jag blev utfrågad av polisen, men hade ju inget sett eller hört. Obehagligt är det i alla fall.
 
Isabel har nyss varit här och lagt om innan hon for till jobbet och jag sitter här vid datorn med radion på. Som vanligt är det Lisa Syrén jag lyssnar på. Ännu så länge skiner solen men det är varning för sämre väder. Inget jag kan göra nåt åt. Bara ta det som det kommer.
 
Skulle verkligen behöva städa nu. Igår kväll tog jag ut en form med kyckling från ugnen. Och jag fäller ute hela skiten på golvet. Tror det var första gången jag lagade mat för golvet. Igelkottarna blir nog glada som får äta kyckling flera dagar. Skit också!
 
Ska nu först lösa melodikrysset och kanske sen att jag städar. Gör nog en hamburgare med sallad till lunch, i brist på kyckling. Ha det bra mina vänner!

                                                     
  Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0